Tenk Arrangøren er fire år. Det er helt utrolig, men fire år har gått siden vi bestemte oss for å kaste oss ut i det og starte Arrangøren. En spennende og til tider skummel reise, som vi ikke angrer et sekund på. Nå feirer vi med kake og gleder oss til fire nye år – i nye lokaler.

Grunderlivet

Alle som er grundere vet hva vi mener. Å skape en egen bedrift er krevende og til tider ganske tøft. Du ofrer en god del på veien, men får så utrolig mye også. Veien vår har vært svingete, og vi kan trygt si det har gått både i oppover og nedoverbakke. Det som har vært veldig viktig for oss spesielt i de litt tunge periodene, har vært å ha så mange gode støttespillere rundt oss. Vi har lært at motgang snur, og har alltid ha klart å arbeide oss opp mot en ny topp. Og på toppen, ja – der er vi ubeskrivelig glad. Det har vært mye hardt arbeid disse fire årene, men er det verdt det – JA!

Vi elsker det vi driver med! Det er stadig noe nytt som skjer; nye mennesker å bli kjent med, nye kunder å hjelpe og nye samarbeidspartnere å oppdage. Vi er så glad for alle de fantastiske menneskene vi har blitt kjent med.

Arrangørens utvikling

Visjon og mål har forandret seg en del underveis, men vi føler nå at vi begynner å finne en form på virksomheten vår som passer oss. Det ser heldigvis også ut til å passe markedet. I dag arbeider vi mot tre hovedområder; bedriftsarrangement, private arrangement og dekoroppdrag.

Med litt mer enn tre måneder igjen av året, har vi allerede passert fjorårets omsetning – med god margin. Får vi en god avslutning på året, kan vi nærme oss en dobling fra i fjor. Dette sier oss at vi er på rett vei og at vi bare må jobbe videre. Vi har nemlig høye mål og ønsker at flere skal bli kjent med oss og komme til oss for å få hjelp med sitt arrangement.

Det største steget vi tar nå når vi feirer fireårsdagen vår, er at vi flytter inn i nye lokaler. Vi har vokst ut av våre nåværende kontorer. Spesielt dekordelen av Arrangøren krever mer plass. Det var egentlig ikke før vi begynte å pakke at vi forstod hvor mye ting vi faktisk har skaffet oss i løpet av fire år. I våre nye lokaler får vi plass til et eget lager til alt av rekvisita og utleieartikler. Det blir også mye mer praktisk å komme oss inn og ut av lageret når vi skal ut på oppdrag. Du finner oss nå på Nedre Nøttveit 62, og er du i nærheten kom gjerne innom for en kopp te og en prat. (Det kan være vi kan skaffe kaffe også 😊)

Vi har vært så heldig å få dele kontor med Gunnar fra Det Gode Selskap i noen år, og det er litt trist å forlate dette fine kontoret på Rekstensamlingene der vi har hatt mange gøye og produktive stunder. Selv om vi ikke kommer til å dele kontor lengre,  så har vi god tro på at det gode samarbeidet vil fortsette – Takk for kjekke år på Rekstensamlingene Gunnar 😊

Nå ser vi frem mot en fin høst med varierende oppdrag. Høstbryllup, Kick-off arrangement, julebord og private feiringer. Vi gleder oss!

En jublende hilsen fra Mette-Christine og Vibeke