Om oss
Velkommen til Arrangøren!
Vi hjelper deg å planlegge og gjennomføre små og store event. I år fyller vi 10 år, og i løpet av disse årene har vi sørget for at gjestene våre har fått en unik opplevelse. Vi har mange faste kunder som benytter våre tjenester fordi vi leverer kvalitet og kommer med kreative forslag for hvert nye event.
Arrangøren holder til i Bergen, men vi gjør eventer over hele landet,
og nå gleder vi oss til å ta en prat og høre hva vi kan hjelpe deg med!
-
Mette-Christine Christensen
Telefon:959 17 032
E-post:mette-christine@arrangoren.no
Jeg er initiativtakeren til å starte Arrangøren AS. Arrangøren var en drøm som ble virkelig i 2014 da jeg bestemte meg for å si opp jobben og satse på en karriere som grûnder. Jeg har alltid vært glad i å organisere store og små arrangement, og det å kunne drive med dette på heltid er utrolig gøy. Jeg er administratoren og økonomen som holder kontroll på alle løse tråder.
Du som kunde kan være trygg på at alle oppdrag planlegges på detaljnivå, for jeg er grundig og detaljfokusert. Jeg byr på personlig og god service både før- under og etter hvert arrangement. Jeg elsker blomster og mener blomster tilfører noe spesielt til et hvert selskap. Min formelle kompetanse er innen personal og organisasjonspsykologi og jeg har bred erfaring med rekruttering, personal-, økonomi og administrasjonsarbeid.
-
Luciana Thunem
Telefon:977 77 616
E-post:luciana@arrangoren.no
Jeg begynte å jobbe hos Arrangøren i 2022. Å lage arrangement har alltid fascinert meg, og jeg har vært med å organisere interne arrangement på tidligere arbeidsplasser, bl.a TV2. I tillegg har jeg 18 års erfaring fra motebransjen, både som stylist og som distrikstansvarlig selger. De siste 12 årene har jeg kombinert styling blant annet med jobb innen prosjektledelse, koordinator i TV-aksjonen og mye annet spennende.
Å være kreativ har alltid vært en del av min arbeidshverdag, og å kombinere det med prosjektjobbing og planlegging er essensielt for å lykkes som eventkoordinator. Det er utrolig kjekt å arrangere samlinger og fester og se hvordan kundene og gjestene koser seg og skaper gode minner sammen.