Vi ansetter – Prosjektkoordinator 60-100% stilling

Arrangøren AS ble startet i 2014. Arrangøren planlegger større og mindre arrangementer både for bedrifter og privatpersoner. Vi er en liten bedrift som legger vår ære i å gi kundene våre personlig service og oppfølging. Vi er kreative festplanleggere som vet at det er detaljene som hever en fest til noe utenom det vanlige.

Nå er det endelig lov til å samles og være sosial igjen. Med mer å gjøre ser vi at vi trenger flere personer på laget. Har du erfaring fra reiseliv, servicenæring, og har du jobbet med kundebehandling og administrative oppgaver? Kanskje dette er jobben for deg?

Vi er ute etter en person som kan jobbe i 60-100% stilling (stillingsprosent kan tilpasses). I første omgang en prosjektstilling ut året, men med gode muligheter for forlengelse dersom vi finner den rette. Det vi ser etter er en strukturert, selvgående person som har interesse for bransjen vår.

Vi er ute etter deg som:

  • Elsker å lage lister og ha system i sakene
  • Er som poteten, kan brukes til så mye. Mest ulike administrative oppgaver, men ofte en del annet også.
  • Setter kundeservice høyt
  • Kan gjøre jobben på dagtid, men også bidra på arrangementer på kveldstid og i helger når det trengs.
  • Snakker og skriver godt både på norsk og engelsk

Du skal være en del av teamet, men kunne jobbe både selvstendig og sammen med andre. Det å planlegge fester og ulike arrangementer for våre kunder, krever mye forarbeid og det er dette som er hovedfokus – Planlegging og koordinering.

Erfaring med kundeservice (og salg?) er et stort pluss, og du bør ha gode datakunnskaper (office-pakken) og erfaring med ulike administrative oppgaver. Du må kunne jobbe effektivt og nøyaktig og samtidig takle tidspress, og i høysesong, lange arbeidsdager.

Det er viktig at du disponerer egen bil da jobben også innebærer å være en del på farten; kundebesøk, befaringer på ulike lokasjoner, innkjøp etc.

Arbeidsoppgaver:

  • Research og innhenting av priser
  • Kontakt med kunder
  • Koordinering og oppfølging av samarbeidspartnere og leverandører
  • Lage kjøreplaner, huskelister etc. til arrangement
  • Lage budsjett og kalkyler
  • Skrive tilbud, ordrebekreftelser etc,

Selv om arrangementet er målet og det vi jobber mot, foregår den største delen av jobben på forhånd med planlegging og koordinering. God planlegging gir et godt resultat.

Hos Arrangøren vil du få varierte arbeidsdager og erfaring i en spennende bransje. Du vil få være med på å planlegge både større og mindre arrangement for både bedrifter og private kunder. En bonus er at du blir kjent med utrolig mange flotte folk, både kunder og samarbeidspartnere. Vi har fleksible arbeidstider og et inkluderende og uformelt miljø.

Har du spørsmål så ring gjerne Mette på mobil 95917032. Søknad med CV sendes på epost til mette-christine@arrangoren.no snarest, men senest 5. juni